TGIF

Jag är uppe och vaken men inte alls redo att kicka igång fredagen. Huvudet är tungt och kroppen stretar emot när jag försöker knöla ner den i träningskläderna. En timme har jag försökt nu men ger upp. Skippar morgonträningen och hoppas på att energin återvänder under dagen, för i så fall blir det några kilometer på löpbandet innan det blir helg på riktigt.

Det var kul att spana på vernissagen igår. Vissa bidrag var grymma medan andra... ja, det kändes bra att man inte var sämst om man säger så. Vi käkade på TGIF och fortsatte kvällen med soffhäng och vin med fina människor.

Nu ska jag dra på Nyhetsmorgon och äta lite frukost. Lediga fredagsförmiddagar är just nu på min top10-lista.

Kommentarer
Postat av: Phillipnikita

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2011-04-15 @ 09:05:14
URL: http://phillipnikita.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0