tss dag.

HEJ. I'm back. Efter 48 mycket intensiva timmar fick vi ihop ett bidrag som vi gillade men som tyvärr inte bar oss ända fram till vinst. Men annars gick det riktigt bra för skolan över lag, då tre av fyra priser gick till en från Forsbergs. Då blir man stolt som tuppen såklart. Annars har jag väl mest försökt återhämta mig på bästa sätt, efter tävlingen och festen i lördags. Har firat killens födelsedag också och påbörjat ett nytt projekt som ska mynna ut i en proffsig (?) reklamfilm. Träffade nya gruppen igår och jag är positiv som vanligt och tror att det kommer gå kalasbra. Hamnade visst hemma nu, efter en förmiddag på byrån Locomotiv där vi drack kaffe och snackade om bland annat copyns plats i reklamgänget. Har nu fått i min lite lunch och funderar på att ta en runda i Hagaparken... Men bra, nu är ni up to date om mitt liv för tillfället. Bjussar på en snygg bild också. Jag ser ut som ett djur. Vet dock inte vilket...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0