listigt

SENASTE


Låt du hörde: They don't really care about us. Michael Jackson sjöng.

Film du såg: The Game.

Mat du åt: Vaniljyoghurt med flingor och lite frukt.

Kram: Martin

Puss: Sandra

Känslan: "Mmm gott"! När jag åt yoghurten ni vet.

Resa: Tjejresan till Spanien i somras.

Person du träffade: Anna och Finken, vi skildes åt vid tuben efter skolan.

Personen du pratade i telefon med: En säljare från Balance.

Personen du fick sms av: Cissi

Gången du åt 7-eleven korv: Oj. Har nog aldrig gjort det?

Gången du var utomhus: En halvtimme sen tyyyyp.

Gången hela din familj åt middag tillsammans: 6 mars, då firade vi min födelsedag.

Saken du köpte: Keso och två tomater igår. Storshopping.

 

ALLMÄNT


Ska bli skoj: Att börja praktisera!

Sparar till: Smögen och en utlandsresa i sommar.

Pålägg som gäller: Ost och salami.

Önskar att jag var bättre på: Att sjunga.

Dagens dryck: Vatten. Det enda alkoholfria jag dricker =)

Vad saknar du: Värmen.

Tre band/artister: Sister Hazel, Michael Jackson och Maria Mena.

Vad har du gjort idag: Varit på Fotografiska och i skolan.

Brukar du svära mycket: Njä, tror inte det. Vet inte?

Hur tidigt stiger du upp: Mellan sju och halv åtta.

Vad ska du göra ikväll: Träna, äta middag och sen är det teven som gäller; Sveriges Mästerkock och BB!

Hur många timmar sover du per natt: Åtta ungefär.

Vad är det för veckodag: Onsdag.

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Beslutet att flytta till eget.

Favoritplagg i garderoben just nu: Mina blå jeans från Cheap Monday.

Byxa eller kjol: Byxor.

Senast utlästa bok: Jenna Jamesons.

Mig själv med tre ord (just nu): Tillfreds, förväntansfull och kissnödig.

Jag tränar: På SATS. Helst dans.

Jag ville bli när jag var liten: Balettdansös och målare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0