sökes: brinnande däck och flådd anka.

Igår small det, som sagt. Min lilla grupp kammade hem silver! Näst bästa uppslaget av totalt tvåhundra stycken. Hur bra? Så jäkla smutt. Vi shottade champagne, käkade piroger och skakade hand med reklamfolk. Rummet började snurra runt 22-tiden och när jag ramlade i säng strax innan tolv hade jag ändå varit igång i åtta timmar... Det gick bättre än förväntat att gå upp imorse och mötet med Fotografiska gav ytterligare inspiration till vår reklamfilm. Ni kan få ett litet smakprov på vad den ska innehålla: en död anka, (flådd) en soldat, ett brinnande däck och två dansande män. Hojta till om ni kan bidra med något av detta!

plats två av tvåhundra!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag kan ställa upp som död, flådd anka!

2011-03-31 @ 20:32:29
URL: http://malinbrink.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0