good memories.

Idag har vi riggat upp en studio i ett av rummen på kontoret. Bilder till Telge Energis nya annonser ska fotograferas och alla är stressade och taggade. Själv sitter jag och letar bilder till Kista Studentbostäders hemsida samtidigt som jag lyssnar på Nordman. Jag älskar Nordman. Främst för att jag tänker på tiden som jag, min lillasyster och pappa bodde tillsammans. Det var en kort men härlig tid! Vi pumpade Uggla och Nordman i bilen på väg till skolan och alla sjöng i kör! "Sorg min älskarinna, är trogen som förr. Hon vill se mig brinna, hon värmer sig då. Sorg min älskarinna, har vaknat igen, kysser och lämnar mig sen" Good old memories. Haha.

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Hittade knäckebrödsreceptet på PtFias blogg som du hade tipsat om.

Ska helt klart prova på och baka det.

Det ser ju himmelskt gott ut!!!

2011-12-03 @ 14:40:05
URL: http://fredrikas.webblogg.se/
Postat av: becca

Idag ska även jag baka knäckebröd!!!

tack tack!! :)

2011-12-04 @ 08:52:51
URL: http://blogg.mama.nu/smalofin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0