modeblogginlägg

Sitter just nu och moffar choklad och kollar på Biggest Loser. Känner att jag gärna skulle vara programledare där, förstå hur snygg man skulle känna sig hela tiden? Farligt ändå att sitta så här och smälla i sig, det känns ju som om man kan äta hur mycket som helst utan att ens komma i närheten av deras 100+ kg.

Jajajaja.

Fick hem min klänning idag som jag beställt från nelly.com. Haha. Trodde väl aldrig att jag skulle blogga om shoppingfynd och mode. Men den dagen skulle väl komma någon gång och det gjorde den visst. Och hörrni, vilket kap jag gjort! Tjugonio spänn gav jag för den, inte en krona mer. 80% rabatt och fri frakt. HELL YEAH.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0