Utkast: Dec. 28, 2011

Såhär. Jag började fylla i en sån där lista ni vet, där man sammanfattar sitt år med hjälp av en lista. Jag har fyllt i samma lista i slutet av december under några år nu, men fastnade totalt denna gång. Visste liksom inte vad jag skulle svara på många av frågorna. Hade inga svar på en del. Fick känslan av att det inte hänt någonting alls detta år. Supertrist ju? Så jag skrev halva listan och la den som ett utkast här i bloggen. Och där har den legat och glott på mig varje gång jag publicerat ett annat inlägg. Igår tänkte jag radera skiten, men funderade lite istället. Hur kommer det sig att jag har så få svar på dessa frågor? Har det verkligen inte hänt någonting under tvåtusenelva? Jo, självklart har det de. Skillnaden är att detta år har varit det mest lugna och även trygga år jag någonsin haft.
Om jag jämför med 2010 som var en riktig berg-och-dalbaneår, har jag 2011 snarare färdats på en luftmadrass i stilla havet.
Men jag ska göra mitt bästa ändå! SÅ HERE WE GO!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Bodde en vecka i en villa tillsammans med tretton andra tjejer, gjorde egen ostkaka och hade en inflyttningsfest med min kille (och sambo!) på ett berg
. Bland annat!

Har du några nyårslöften?
Nä, jobbar inte så.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Inte någon av mina nära, men ett gäng bekanta!

Vilka länder besökte du?
Grekland och England.

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
9 mars!

Vad var din största framgång 2011?
Att jag flyttade ihop med min pojkvän. Att jag fått praktisera på två grymma praktikplatser och att jag äntligen börjat skriva för pengar.

Bästa köpet?
Mina Jeffrey campbells ligger bra till.

Vad spenderade du mest pengar på?
Mat, tror jag. Och skolan!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mycket har gjort mig riktigt glad.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
Veronica Maggios alla låtar och Coconut tree med Mohombi!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, absolut.

Vad önskar du att du gjort mer?
Rest. Men vet ändå att det inte hade varit möjligt med min lilla ekonomi. Men nästa år!!

Favoritprogram på TV?
Som varje år, Ensam mamma söker. Och Bonde söker fru. Och Sveriges Mästerkock.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Blev överraskad med restaurangsmiddag och hotellnatt av min kille!

Den bästa nya personen du träffade?
Oj... Har träffat ett gäng fina människor på mina praktikplatser.

Blev året som du har tänkt dig?
Bättre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0