enda människan på jorden som inte vill bli skådis?

Har precis sprungit sex kilometer och nu ska jag unna mig en asgod frukost. Vid 11-tiden ska jag vara hemma hos Johan för att medverka i deras reklamfilm för Fotografiska. Känns bra att kunna bocka av "skådis" på listan saker att göra innan jag dör. Okej, jag har ingen sån lista heller. Och om jag ska vara ärlig, skådespelare är nog bland det sista jag skulle vilja bli. Jag har inget pokerface alls, kan aldrig luras och det syns direkt på mig om jag ljuger. Bådar kanske inte gott inför min debut idag men förhoppningsvis har jag ingen replik. På lördag är det våran tur att spela in film. Lokalen är förmodligen klar och Malin var ju villig att ställa upp som flådd anka (tack för det) så det blir nog mycket bra.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åååkej. Här har jag gått upp halv tio och för att tvätta å känner mig svinduktig, så går man in här å då har du redan varit ute och sprungit 6 km klockan nio. TACK SÅ JÄVLA MYCKET!!!1

2011-04-06 @ 09:55:05
URL: http://annamania.wordpress.com
Postat av: Nathalie

tack själv! puss!

2011-04-06 @ 10:15:14
URL: http://nathaliedesmond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0